WOJEWÓDZKI URZĄD PRACY
W KRAKOWIE
 

Kampania promująca rozwój zawodowy, kierująca mieszkańców Małopolski na najlepsze dla nich ścieżki kariery. Szkolenia ze Skillem to oferta warsztatów komputerowych, kursów prawa jazdy, ale również szkoleń zawodowych, umożliwiających nabycie nowych kompetencji.

#mywiemy  

Zakres prac obejmował stworzenie wielokanałowej komunikacji na rzecz kampanii WUP-u w Krakowie.

Jednym z naszych pierwszych działań było stworzenie brand hero, który był obecny we wszystkich działaniach promocyjnych, od tych przeznaczonych do Internetu, po reklamę outdoorową. W ramach kampanii wykonaliśmy także serię spotów oraz prowadziliśmy inspirującą komunikację w social media.

Zakres prac:
BRAND DESIGN _ ONLINE MARKETING
ATL MEDIA _ WWW _ PRODUCTIO
KONCEPCJA
BRAND HERO


Stworzyliśmy Skilla. Jego historię, charakter, wygląd. Sympatyczny stworek zachęcał do zmian na lepsze i samorozwoju jako bohater animacji i persona w komunikacji społecznościowej. Animowanie nieobliczalnego, prędkiego Skilla wymagało rysowania poszczególnych klatek niczym w pracowni Disneya...
 
Zabawne scenki, pokręcone przygody, futrzasty bohater... To interesujące otoczenie, jednak cel kampanii był jasny. Musieliśmy dobrze wyważyć proporcje pomiędzy przydatną, wartościową merytoryką a efektowną otoczką. Spoty zamieszczane były w Internecie, a najważniejsze kadry jako grafiki statyczne służyły do uatrakcyjnienia komunikacji w social media.
ANIMACJE
RYSUNKOWE


Animacje, choć linearne, były niezwykle skomplikowane. Skill zwiedzał Małopolskę, ale co chwilę odnosił się do znanych z popkultury wątków. Wymagało to tworzenia przez nas smoków, potworów, a nawet Tesli w kosmosie.
SPOT
TELEWIZYJNY


Spot zrealizowany dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Krakowie miał w krótkim czasie i prostej formie przekazać myśl: możesz być, kim tylko zechcesz! I to wszystko dzięki ofercie szkoleń, studiów podyplomowych i kursów ze Skillem, dzięki którym przebranżowienie staje się łatwiejsze. W spocie pokazaliśmy ludzi, którzy jak potocznie się mówi, minęli się z powołaniem. To stanowi idealne dopasowanie do naszej grupy docelowej — osób, które każdego dnia mają wrażenie, że tak naprawdę są kimś innym. Dzięki #pociągowidokariery mogą #złapaćskilla i zmienić bieg swojego życia!
 
CITYLIGHT

Przeprowadziliśmy akcję outdoorową na terenie Małopolski. W instytucjach publicznych pojawiły się setki plakatów, które zostały zamontowane na mieście również jako citylighty. Ta forma promocji jest popularna ze względu na duże zasięgi, czyli liczbę osób, które zobaczą plakat. Podświetlane i estetycznie wyglądające tablice przyciągają wzrok pieszych, jak i zmotoryzowanych. Citylighty montowane są głównie na wiatach przystankowych, dworcach, centrach handlowych czy deptakach, czyli tam, gdzie każdego dnia przechodzi mnóstwo ludzi.