WOJEWÓDZKI URZĄD 
PRACY W KRAKOWIE
Kampania promująca rozwój zawodowy, kierująca mieszkańców Małopolski na najlepsze dla nich ścieżki kariery. Wykonaliśmy serię spotów, kampanię outdoor oraz prowadziliśmy inspirującą komunikację w social media.
Zakres prac obejmował stworzenie wielokanałowej komunikacji na rzecz kampanii WUP-u w Krakowie.

Jednym z naszych pierwszych działań było stworzenie brand hero, który był obecny we wszystkich działaniach promocyjnych, od tych przeznaczonych do Internetu, po reklamę outdoorową.
Zakres prac:
BRAND DESIGN _ ONLINE MARKETING
ATL MEDIA _ WWW _ PRODUCTIO
 
KONCEPCJA
BRAND HERO


Stworzyliśmy Skilla. Jego historię, charakter, wygląd. Sympatyczny stworek zachęcał do zmian na lepsze i samorozwoju jako bohater animacji i persona w komunikacji społecznościowej. Animowanie nieobliczalnego, prędkiego Skilla wymagało rysowania poszczególnych klatek niczym w pracowni Disneya...
 
Przesłanie:Zabawne scenki, pokręcone przygody, futrzasty bohater... To interesujące otoczenie, jednak cel kampanii był jasny. Musieliśmy dobrze wyważyć proporcje pomiędzy przydatną, wartościową merytoryką a efektowną otoczką. Spoty zamieszczane były w Internecie, a najważniejsze kadry jako grafiki statyczne służyły do uatrakcyjnienia komunikacji w social media.
ANIMACJE
RYSUNKOWE


Animacje, choć linearne, były niezwykle skomplikowane. Skill zwiedzał Małopolskę, ale co chwilę odnosił się do znanych z popkultury wątków. Wymagało to tworzenia przez nas smoków, potworów, a nawet Tesli w kosmosie.
 
 
ANIMACJE
RYSUNKOWE


Animacje, choć linearne, były niezwykle skomplikowane. Skill zwiedzał Małopolskę, ale co chwilę odnosił się do znanych z popkultury wątków. Wymagało to tworzenia przez nas smoków, potworów, a nawet Tesli w kosmosie.
 
CITYLIGHT

Przeprowadziliśmy akcję outdoorową na terenie Małopolski. Setki plakatów pojawiły się w instytucjach publicznych oraz jako citylighty.