Logo
SZLAK PIASTOWSKI
 

Szlak Piastowski to jeden z najstarszych szlaków kulturowych
w Polsce. Łączy najważniejsze obiekty i zabytki naszej historii
związanej z początkami państwa polskiego. Szlak Piastowski
oferuje mnóstwo atrakcji dla dorosłych i dla dzieci.

#mywiemy
 
Wielkopolska Organizacja Turystyczna (WOT) stale prowadzi działania mające na celu promocję Szlaku Piastowskiego, zgodnie ze Strategią rozwoju turystyki w województwie wielkopolskim do 2020 r.

Podstawą są działania komunikacyjne skierowane na podnoszenie poziomu wiedzy i informacji o wartości kulturowej
Zakres prac:
DZIAŁANIA EVENTOWE_
SOCIAL MEDIA_
ATL i BTL MARKETING
Galeria
Galeria
Galeria
Galeria
 
DZIAŁANIA
EVENTOWE
Hasło przewodnie przygotowanej przez nas kampanii to: „SUPERBOHATER NARODOWY – ZDEMASKUJ HISTORIĘ NA SZLAKU PIASTOWSKIM”. W jej ramach zorganizowaliśmy m.in. wizyty studyjne Szlakiem Piastowskim w Wielkopolsce, a także konferencję prasową i stoiska promocyjne podczas wydarzeń kulturalnych, które miały miejsce na trasie Szlaku. W konferencji prasowej w Poznaniu udział wzięli dziennikarze z wiodących ogólnopolskich dzienników i tygodników opinii w mieście. Dla przybyłych przygotowaliśmy niezbędne materiały prasowe (notatki prasowe) oraz giftpacki. My wiemy, jak tworzyć dobrą atmosferę spotkań!
Kampania w internecie
Nasze hasła i nasze wizualizacje wyglądają dobrze w każdym formacie i na każdym nośniku.
KAMPANIA
W INTERNECIE
Przeprowadziliśmy szeroko zakrojoną kampanię crossmediową. Narzędzia dobraliśmy tak, aby spełnić cele wyznaczone przez WOT. Wykorzystaliśmy artykuły sponsorowane na wybranych ogólnopolskich serwisach internetowych o tematyce turystycznej, działania w mediach społecznościowych, współpracę z polskimi blogerami podróżniczymi, marketing w wyszukiwarkach internetowych oraz inne działania z zakresu online marketingu.
Kampania w internecie
Przygotowaliśmy i przeprowadziliśmy kampanię radiową. Swoim zasięgiem objęła ona województwo wielkopolskie i sąsiadujące z nim oraz wybrane aglomeracje (m.in. Poznań, Szczecin, Wrocław, Kraków, Warszawa, Bydgoszcz, Łódź, Trójmiasto). Zapewniliśmy też kampanię reklamy zewnętrznej (outdoor) w formie ekspozycji plakatów citylight na przystankach komunikacji miejskiej w centrach największych miast. Citylight to najbardziej rozwojowa metoda reklamy ze względu na duży zasięg. My wiemy, jak przeprowadzić kompleksową kampanię promocyjną!
Kampania w internecie