Logo
REGIONALNY PROGRAM OPERACYJNY WOJEWÓDZTWA ŁÓDZKIEGO
 

Przez 2 lata prowadzimy jedną z największych w Polsce kampanii dotyczących Funduszy Europejskich. Nasz cel: pokazać, jak unijne środki z programu regionalnego zmieniają Łódzkie. Kampania ma charakter promocyjno-naborowy.
 
#mywiemy
 
 

Wielopłaszczyznowe, kilkuletnie kampanie publiczne to nasza specjalność. Korzystamy ze wszystkich możliwości.

Równolegle działamy w kilkunastu kanałach komunikacji ATL, BTL, TTL. W efekcie stworzyliśmy już setki artykułów, reklam, postów w kanałach social media, spotów filmowych i radiowych. Organizowaliśmy eventy, śniadania prasowe i inne wydarzenia. Dzięki spójności docieramy do szerokiego grona odbiorców i przyczyniamy się do prawdziwych zmian w województwie łódzkim.

Zakres prac:
DZIAŁANIA EVENTOWE_
SOCIAL MEDIA_
ATL / BTL MARKETING

RPO W LICZBACH

363
audycje radiowe
audycje radiowe
Stworzyliśmy cykl audycji „Ojciec i syn”. Materiały zyskały ogromne poparcie stacji radiowych i z niecierpliwością czekają na kolejne nagrania.
9
targów
branżowych
targów branżowych
Dla naszego Klienta stworzyliśmy unikalne stoisko i aktywnie uczestniczymy w targach organizowanych w województwie łódzkim. Przed nami jeszcze 5 wydarzeń!
16800
spotów radiowych
spotów radiowych
Do spotów radiowych został dodatkowo przygotowany specjalny dżingiel, który spaja wszystkie komunikaty. Dodatkowo nasza twarz kampanii, Agnieszka Więdłocha, udzieliła swojego głosu w naszym haśle „Zmieniamy Łódzkie z Funduszami Europiejskimi”.
690
lokalizacji
lokalizacji
Całe województwo łódzkie zostało obrandowane plakatami na wiatach przystankowych. Twarz Kampanii, Agnieszka Więdłocha zachęca na nich do korzystania z Funduszy Europejskich.

10 spotów filmowych

W ramach kampanii wyprodukowaliśmy 30 i 60 sekundowe spoty telewizyjne. Ich emisja odbywała się w kinach oraz na antenie regionalnych stacji telewizyjnych.

4000 emisji spotów w kinach
1000 emisji spotów w TV
15
śniadań prasowych
śniadań prasowych
Śniadania organizowane dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Łódzkiego, dzięki kreatywności podczas ich planowania, cieszą się ogromnym zainteresowaniem mediów. My jako Agencja stawiamy w tym przypadku na urozmaicenie i organizujemy śniadania np. w plenerach.
122
reklamy prasowe
reklam w prasie regionalnej
Reklamy publikowane są w Dzienniku Łódzkim i Gazecie Wyborczej. W ramach całej kampanii opublikujemy 61 reklam.
40
artykułów w prasie regionalnej
artykułów w prasie regionalnej
Artykuły publikowane są w Dzienniku Łódzki oraz na portalu naszemiasto.pl. W ramach całej kampanii opublikujemy 40 artykuły.
33
artykuły w prasie branżowej
artykuły w prasie branżowej
Artykuły publikowane są w Newsweeku. W ramach całej kampanii opublikujemy 33 artykuły.

24 filmy na youtube

W ramach kampanii, co miesiąc przygotowujemy specjalnie dedykowane filmy instruktażowe. „Fundusze po prostu” to poradnik dla przyszłych beneficjentów. Główna bohaterka – Michalina Grzesiak, jako laik biznesu podpowiada jak skorzystać z Funduszy Europejskich.
27389
nowych fanów
na facebooku
nowych fanów na facebook’u
Dzięki działaniom promocyjnym i odpowiednim targetowaniem reklam możemy pochwalić się ponad 100% wzrostem fanów od rozpoczęcia kampanii.
24
webinaria
webinaria
Wychodząc naprzeciw wymagającym beneficjentom, którzy nie mają czasu na korzystanie z Punktów Informacyjnych, co miesiąc przygotowujemy Webinaria, czyli wystąpienia na żywo ekspertów z dziedziny
6
odcinków na kanale “Topowa Dycha”
odcinków na kanale “Topowa Dycha”
W ramach kampanii współpracujemy z Youtuberem „Topowa Dycha”. Dotychczas wykonaliśmy 4 z 6 odcinków typu „10 atrakcji turystycznych w Łódzkiem”.
3
influencerów
odcinków na kanale “Topowa Dycha”
W ramach kampanii współpracujemy z trzema Łódzkimi Influencerami: Manufaktura Splotów, Krystyno, nie denerwuj matki oraz Siostry ADiDH. Zostali oni ambasadorami marki „Zmieniamy Łódzkie” i zapraszają mieszkańców do korzystania z FE.

35 audycji telewizyjnych

Wyprodukowane przez nas audycje telewizyjne przedstawiają sukcesy firm, które skorzystały z unijnych dotacji. Tak powstał cykl „Wyciągnij wnioski”, w którym widzowie mogą przyjrzeć się „od kuchni” firmom z Łódzkiego i posłuchać historii ich założycieli. W roli prowadzącej występuje znana prezenterka – Magdalena Libiszewska. Emisja audycji odbywa się na antenach regionalnych stacji telewizyjnych: TVP 3 Łódź oraz TV Toya.
8
weekendów
z escape room
weekendów z escape room’ami
W ramach działań dodatkowych zaproponowaliśmy Klientowi mobilne pokoje zagadek. Escape roomy zostały obrandowane i dostosowane do tematu Funduszy Europejskich.
50
seansów
kina letniego
seansów kina letniego
Zrealizowaliśmy wakacyjne kina letnie na leżakach, podczas których gościliśmy ponad 1000 widzów! Uczestnicy mogli skorzystać z darmowych kocy i popcornu.
44
historie
przedsiębiorstw
historie przedsiębiorstw
Wyprodukowaliśmy filmy promujące działalności przedsiębiorców, którzy skorzystali z dotacji.
1 000 000
emisji w komunikacji mieskiej
emisji w komunikacji mieskiej
Zleciliśmy emisję spotów na ekranach MPK oraz na biletomatach.

24 animacje

Raz w miesiącu przygotowujemy animację, która następnie jest publikowana na kanałach social media. Dynamiczne filmy cieszą się dużą aktywnością obserwujących. Dzięki ciekawej formie możemy w przystępny sposób przekazać ważne informacje m.in. o tym, co już udało się zrobić i na co jeszcze można pozyskać dotacje. Nasze animacje mają również charakter edukacyjny – wyjaśniamy w nich, jak korzystać z Funduszy Europejskich i dlaczego warto to robić.