Logo
REGIONALNY PROGRAM OPERACYJNY WOJEWÓDZTWA ŁÓDZKIEGO
 

Od maja 2018 prowadzimy największą w Polsce kampanię promocyjno-naborową Funduszy Europejskich. Jej wartość finansowa to 9 mln zł. Czasowa – 24 miesiące intensywnej pracy naszej agencji. Zobaczcie efekty!
 
#mywiemy
 
 

Wielopłaszczyznowe i długofalowe kampanie publiczne to nasza specjalność. Korzystamy ze wszystkich możliwości.

Działamy równolegle w kilkunastu kanałach komunikacji ATL, BTL, TTL. Efekt to setki artykułów, reklam, postów na kanałach social media, spotów filmowych i radiowych. Organizujemy eventy, śniadania prasowe i inne wydarzenia. Dzięki spójności przekazu nie tylko dotarliśmy do mieszkańców Łódzkiego, ale także zapewniliśmy ogólnokrajową promocję regionu.

Zakres prac:
DZIAŁANIA EVENTOWE_
SOCIAL MEDIA_
ATL / BTL MARKETING

RPO W LICZBACH

363
audycje
radiowe
audycje radiowe
Stworzyliśmy cykl audycji „Ojciec i syn”. Materiały zyskały ogromne poparcie stacji radiowych i z niecierpliwością czekają na kolejne nagrania.
9
targów
branżowych
targów branżowych
Dla naszego Klienta stworzyliśmy unikalne stoisko i aktywnie uczestniczymy w targach organizowanych w województwie łódzkim. Przed nami jeszcze 5 wydarzeń!
16800
spotów
radiowych
spotów radiowych
Do spotów radiowych został dodatkowo przygotowany specjalny dżingiel, który spaja wszystkie komunikaty. Dodatkowo nasza twarz kampanii, Agnieszka Więdłocha, udzieliła swojego głosu w naszym haśle „Zmieniamy Łódzkie z Funduszami Europiejskimi”.
690
lokalizacji
lokalizacji
Całe województwo łódzkie zostało obrandowane plakatami na wiatach przystankowych. Twarz Kampanii, Agnieszka Więdłocha zachęca na nich do korzystania z Funduszy Europejskich.

5000 emisji spotów filmowych

Nasze spoty filmowe to nie zwykłe „reklamówki”. To krótkie, ale inspirujące wideo-opowieści. W każdej z kilkudziesięciu sekund widać najwyższy poziom dopracowania. I to na wszystkich poziomach realizacji: począwszy od scenariusza, przez profesjonalną realizację naszej ekipy filmowej, aż po montaż i udźwiękowienie. Emisja spotów odbywała się w kinach oraz na antenach regionalnych stacji telewizyjnych w godzinach wysokiej oglądalności.

4000 emisji spotów w kinach    1000 emisji spotów w TV
15
śniadań
prasowych
śniadań prasowych
Śniadania prasowe otwierają przed naszymi klientami drzwi do zaistnienia w prasie, radiu, telewizji oraz w serwisach internetowych. Dzięki kreatywności naszego zespołu eventowego i specjalistów od PR-u, każde spotkanie z mediami przebiega zgodnie z planem i przynosi zamierzone efekty.
122
reklamy
prasowe
reklam w prasie regionalnej
Do działań promocyjnych dołączyliśmy obecność w mediach tradycyjnych, czyli prasie. Reklamy przygotowywane przez naszych copywriterów i grafików regularnie pojawiały się w Gazecie WyborczejDzienniku Łódzkim. Dzięki nim wyraźnie zwiększyliśmy zasięg naszej kampanii.
40
artykułów
w prasie
regionalnej
artykułów w prasie regionalnej
Dbamy, aby nasza kampania dotarła do wszystkich: zarówno czytelników prasy tradycyjnej, jak i tych, którzy wybrali Internet. Dlatego w naszej agencji powstają artykuły, które są publikowane w Dzienniku Łódzkim oraz na portalu naszemiasto.pl. Pokazujemy w nich na bieżąco, jak RPO WŁ zmienia Łódzkie.
33
artykuły w
prasie
branżowej
artykuły w prasie branżowej
Regularne publikacje w Newsweeku pomogły nam dotrzeć do odbiorców ze świata biznesu i nauki. Nasze artykuły wyjaśniały m.in., na co można pozyskać dotacje z RPO WŁ. Przygotowywali je dziennikarze, którzy wiedzą, jak w profesjonalny, a zarazem przystępny sposób, pisać o trudnych tematach.

tysiące wyświetleń
filmów instruktażowych

Cykl „Fundusze po prostu” to kolejny dowód na to, że o unijnych dofinansowaniach wcale nie trzeba mówić „sztywno” i niezrozumiale. We współpracy z charyzmatyczną Michaliną Grzesiak, zaprosiliśmy wszystkich użytkowników serwisów YouTube i Facebook do zaprzyjaźnienia się z Funduszami Europejskimi – właśnie ot tak – po prostu! Udało nam się połączyć przyjemne z pożytecznym. W ten sposób seria 24 filmów instruktażowych stała się sposobem na poszerzanie wiedzy dla tysięcy oglądających.
27389
nowych
fanów na
facebooku
nowych fanów na facebook’u
Dzięki działaniom promocyjnym i odpowiedniemu targetowaniu reklam możemy pochwalić się ponad 100% wzrostem liczby fanów od momentu rozpoczęcia kampanii. Dlaczego zostają na naszym profilu? Ponieważ treści i czas ich publikacji są do nich dostosowane.
24
webinaria
webinaria
Odbiorcami kampanii są m.in. osoby, które już korzystają z dotacji lub myślą o złożeniu wniosku. Aby im pomóc, co miesiąc przygotowywaliśmy Webinaria, czyli seminaria online z ekspertami z dziedziny FE. Prowadził je dziennikarz Łukasz Bogdan.
6
odcinków
na kanale
“Topowa Dycha”
odcinków na kanale “Topowa Dycha”
Współpracujemy z Youtuberem prowadzącym kanał „Topowa Dycha”. Korzystając z tej możliwości, przygotowaliśmy m.in. odcinek „10 atrakcji turystycznych w Łódzkiem”. Oczywiście wszystkie pokazane w nim miejsca skorzystały z unijnych dotacji.
3
influencerów
odcinków na kanale “Topowa Dycha”
Współpracowaliśmy z Influencerami z Łódzkiego: Manufaktura Splotów, Krystyno, nie denerwuj matki oraz Siostry ADiDH. Jako ambasadorzy Zmieniamy Łódzkie zapraszali do korzystania z FE m.in. we własnych publikacjach, które uzyskały 2 mln wyświetleń.

35 audycji telewizyjnych

Jesteśmy pomysłodawcami i realizatorami cyklu audycji pt. „Wyciągnij wnioski”. W 10-minutowych filmach przedstawiamy sukcesy beneficjentów RPO WŁ. Nie są to nudne dokumenty, a inspirujące wycieczki. Widzowie mogą „od kuchni” przyjrzeć się firmom z Łódzkiego i posłuchać historii założycieli, którzy swoją przygodę z FE zaczęli od złożenia wniosku o dofinansowanie. To prowadzi widzów do wniosku, że warto starać się o unijne dotacje. W roli prowadzącej występuje znana prezenterka – Magdalena Libiszewska.
2500
ucieczek
reklam w prasie regionalnej
Skuteczna promocja dociera do wszystkich: również tych głodnych atrakcji. W ramach działań dodatkowych przygotowaliśmy specjalnie obrandowane mobilne escape roomy. "Ucieczka" wymagała rozwiązania zadania związanego z FE. Przez dwa lata odwiedziły kilkadziesiąt miejscowości.
50
seansów
kina
letniego
seansów kina letniego
Aby pokazać, że Fundusze Europejskie zmieniają Łódzkie dla wszystkich, zaprosiliśmy jego mieszkańców i gości na seanse kina plenerowego. Nie zabrakło najlepszych pozycji filmowych, wygodnych leżaków i popcornu. W doskonałej atmosferze gościliśmy widzów w całym regionie.
44
odcinków
historie
przedsiębio-
rstw
historie przedsiębiorstw
Czy o sukcesie przedsiębiorstwa można opowiedzieć w zaledwie 180 sekund? Nasza ekipa filmowa udowodniła, że tak! Wyprodukowane przez nas krótkie Succes Story RPO WŁ to inspirujące wideo, które promują firmy będące beneficjentami Funduszy Europejskich z Łódzkiego.
1000000
emisji w
komunikacji
mijeskiej
emisji w komunikacji miejskiej
Nowy miesiąc oznaczał dla naszych animatorów przygotowanie nowej animacji dla UMWŁ. Każda z nich została opublikowana na profilach Zmieniamy Łódzkie w social media. Na Facebooku osiągnęły ponad 80% aktywności fanów. Dzięki ciekawej formie w przystępny sposób przekazaliśmy ważne informacje m.in. o tym, co już udało się zrobić i na co jeszcze można pozyskać dotacje. Nasze produkcje mają też charakter edukacyjny – wyjaśniamy w nich, jak korzystać z FE i dlaczego warto to robić.

24 animacje

Nowy miesiąc oznaczał dla naszych animatorów przygotowanie nowej animacji dla UMWŁ. Każda z nich została opublikowana na profilach Zmieniamy Łódzkie w social media. Na Facebooku osiągnęły ponad 80% aktywności fanów. Dzięki ciekawej formie w przystępny sposób przekazaliśmy ważne informacje m.in. o tym, co już udało się zrobić i na co jeszcze można pozyskać dotacje. Nasze produkcje mają też charakter edukacyjny – wyjaśniamy w nich, jak korzystać z FE i dlaczego warto to robić.