Regionalny Program Operacyjny WOJEWÓDZTWA ŁÓDZKIEGO

Cross-mediowe kampanie promocyjne to coś, co lubimy najbardziej. Realizacja działań informacyjno-promocyjnych dla RPO Województwa Łódzkiego była niezwykłym wydarzeniem. Na podstawie opracowanej przez nas strategii działań marketingowych mogliśmy wprowadzić w życie własne, unikatowe pomysły.

  • BRAND DESIGN
  • online marketing
  • atl MEDIA
  • VIDEO
  • MARKETING
  • PRODUCTION
  • EVENT
 
3200

spotów radiowych

 
720

emisji tv

 
430

billboardów

 
83%

współczynnik dotarcia

Grupą celową projektu był ogół mieszkańców naszego województwa - nie jest łatwo dotrzeć do każdego! Osobom doceniającym tradycyjne media zaproponowaliśmy szeroko zakrojoną kampanią w prasie, telewizji i radiu. Nagraliśmy i dystrybuowaliśmy spoty filmowe również w Internecie oraz kinach. Równolegle prowadziliśmy dynamiczną kampanię na blogu, Youtubie i Facebooku, a także LinkedIn.

 

Mobilna makieta przedstawiająca województwo łódzkie - za pomocą tej konstrukcji staraliśmy sie dotrzeć z informacjami do mieszkańców w całym województwie. Wystawa gościła w lokalnych punktach informacyjnych oraz wielu kluczowych dla aglomeracji lokalizacjach.

W celu podniesienia atrakcyjności kampanii zorganizowaliśmy szereg webinarów oraz zaprojektowaliśmy i wykonaliśmy 2 aplikacje mobilne, dzięki którym każdy może mieć na bieżąco dostęp do niezbędnych informacji o funduszach europejskich, w tym dotyczących naborów.

Ważnym narzędziem w kampanii była prasa. Opracowaliśmy kilkadziesiąt prasowych ogłoszeń i reklam tak, aby jak najwięcej Beneficjentów dowiedziało się o możliwościach jakie dają fundusze europejskie.

Żeby mieć pewność, że grono odbiorców będzie jak najszersze wykonaliśmy billboardy, które następnie umieściliśmy w kluczowych dla aglomeracji lokalizacjach. Postanowiliśmy także zainteresować podróżnych organizując kampanię reklamową w pociągach.