POZNAŃ PARK & RIDE
 

Pierwszy, pilotażowy parking tego typu powstał przy ul. Szymanowskiego w Poznaniu w ramach projektu „Budowa systemów parkingów P&R – etap I”. To odpowiedź na ogromne korki i brak miejsc parkingowych w centrum miasta, a także inwestycja w zrównoważony transport. Umiejscowienie parkingu nie jest przypadkowe. Sąsiaduje on z trasą tramwajową, która umożliwia szybki i bardziej ekologiczny dojazd do centrum.

#mywiemy
Kampania informacyjna zachęcająca do korzystania z parkingów połączonych z transportem zbiorowym Park & Ride.

Parkingi Park & Ride (czyli Parkuj i Jedź) są przeznaczone dla kierowców, którzy mogą zostawić swoje auta w wyznaczonych miejscach, przesiąść się do komunikacji miejskiej, tym samym zmniejszając ruch na drogach. Nasze działania obejmowały realizację takich materiałów informacyjnych jak: billboardy, ulotki i 30-sekundowy spot video.
Zakres prac:
PRODUKCJA _ MARKETING ATL MEDIA
ATL MEDIA

W ramach zamówionych działań zaprojektowaliśmy i wykonaliśmy drukowane materiały informacyjne dotyczące POZNAŃ PARK & RIDE. Zadbaliśmy, aby ich szata graficzna przykuwała uwagę, a zarazem była przyjazna dla odczytania zawartych na nich informacji. Wśród nich znalazły się banery i billboardy, które zostały zamontowane na terenie aglomeracji poznańskiej, a także ulotki. Odpowiadaliśmy za ich kolportaż na terenie Miasta Postania i sąsiadujących z nim gmin.
 
#MY WIEMY
Jako agencja z dużym doświadczeniem w obsłudze klientów publicznych wiemy, jak prowadzić kampanie informacyjne, aby były one równie interesujące, co wartościowe. W tym projekcie kluczem do sukcesu było zawarcie informacji, które prezentują korzyści płynące dla użytkowników parkingów w atrakcyjnej formie. Właśnie dlatego poza materiałami drukowanymi, zajęliśmy się produkcją spotu video.
 
SPOT WIZUALNY
Nasze video przykuwają uwagę. Spot dla POZNAŃ PARK & RIDE zachęcał do pozostawienia samochodów na parkingu celem kontynuowania podróży z wykorzystaniem środków transportu publicznego. W tym celu zastosowaliśmy, animację 2D, efekty dźwiękowe, lektora, informacje tekstowe. Produkcja 30-sekundowego spotu video była wykonana przez nas od początku do końca: zaczynając od scenariusza, przez wykonanie, po dystrybucję kanałami internetowymi i telewizyjnymi.