
POLITECHNIKA ŁÓDZKA
KAMPANIA “ENERGIA MŁODYCH INNOWATORÓW”
Kampania promująca projekt „Energia Młodych Innowatorów” realizowany przez Politechnikę Łódzką, finansowany przez Ministra Nauki i Szkolnictwa wyższego.
#mywiemy
#mywiemy
Kampania miała na celu rozbudzenie przedsiębiorczych ambicji młodych Polaków, zachęcenie ich do wykorzystywania nowych technologii i innowacyjnych metod prowadzenia działalności gospodarczej.
Grupą docelową byli uczniowie szkół ponadpodstawowych, studenci oraz absolwenci studiów poniższej 30 roku życia
Grupą docelową byli uczniowie szkół ponadpodstawowych, studenci oraz absolwenci studiów poniższej 30 roku życia
Zakres prac:
ONLINE MARKETING_ATL MEDIA
Influencer Marketing_Video
ONLINE MARKETING_ATL MEDIA
Influencer Marketing_Video
wyzwanie
Wyzwaniem było dotarcie z komunikatem kampanii do bardzo młodych ludzi, którzy zazwyczaj na poziomie szkoły średniej, a nawet studiów nie myślą jeszcze o swojej przyszłej karierze zawodowej, skupieni są na innych priorytetach a ich sposób odbierania rzeczywistości nastawiony jest na rozrywkę i zabawę.
Rozwiązanie
Stworzyliśmy kampanię opartą na prostocie i autentyczności, mówiącą do młodych ludzi ich językiem i posługującą się trafiającym do nich kodem wizualnym. Kampanię oparliśmy na doceniającej ich idei: Twoje pomysły są ważne, ciekawe i warte realizacji. Wykorzystaj swoją młodzieńczą energię i kreatywność i zrealizuj je!

WSPÓŁPRACA
Z YOUTUBEREM
Z YOUTUBEREM
Częścią kampanii było wideo na popularnym na YouTube kanale TOPOWA DYCHA. W materiale pod tytułem “10 polskich wynalazków, które mogą zmienić świat” zaprezentowane zostały projekty, których wspólnym elementem jest to, że wszystkie powstały na polskich politechnikach: Łódzkiej, Wrocławskiej, Warszawskiej, Gdańskiej. Wśród nich znalazły się takie innowacje jak cyfrowy stetoskop czy samochód na energię słoneczną. Inspirujące, prawda?




Kreacje
Kreacje zostały zaprojektowane w stylistyce memów, bardzo popularnej wśród młodzieży. Na materiałach graficznych znalazły się prawdziwe historie zrealizowanych genialnych pomysłów, których twórcy byli związani z Politechniką Łódzką oraz zachęta skierowana w stronę młodych odbiorców komunikatów, aby oni także odważyli się tworzyć i realizować genialne pomysły. Na stronie internetowej, do której kierowały kreacje, znajdowały się informacje pomocne przy zakładaniu i prowadzeniu własnej działalności gospodarczej.


CITYLIGHTY
Kreacje pojawiły się między innymi na citylightach umiejscowionych w różnych rejoanch Łodzi, a szczególnie w punktach
najczęściej odwiedzanych przez łódzką młodzież i studentów.
najczęściej odwiedzanych przez łódzką młodzież i studentów.


Billboardy
Kreacje można było również zobaczyć na nośnikach wielkoformatowych na łódzkich ulicach.



Animacje
Jako że obraz ruchomy jest najlepiej trafiającą do współczesnych odbiorców formą przekazu, stworzyliśmy oparte na naszym pomyśle kreatywnym krótkie animowane spoty wideo, które były publikowane na YouTube i w social mediach.






Reklamy
w internecie
w internecie
W kampanii użyliśmy również najpopularniejszych formatów reklamowych, które pojawiały się na stronach związanych z nauką, studiami i przyszłą karierą młodych osób.