Logo

ORLEN OIL

ORLEN OIL to spółka  działająca w ramach Grupy Kapitałowej PKN ORLEN S.A. Zajmuje się produkcją i dystrybucją olejów, smarów, płynów eksploatacyjnych i rozpuszczalników o różnym zastosowaniu. Jest producentem gamy olejów samochodowych PLATINUM.

#mywiemy
Zadanie polegało na stworzeniu idei kreatywnej i przeprowadzeniu ciekawej i wyróżniającej się kampanii z udziałem gwiazd sportów motorowych, promującej oleje PLATINUM.
Oleje PLATINUM były mało znane wśród użytkowników aut i motocykli, a ich postrzegana jakość była relatywnie niska. Wyzwaniem przed którym stanęliśmy było zbudowanie świadomości oraz wizerunku marki PLATINUM jako alternatywy dla olejów marek globalnych. Wypracowaliśmy koncepcję kreatywną kampanii, na podstawie której powstały reklamy outdoorowe, prasowe, formaty online, a także materiały do wykorzystania w mediach społecznościowych.
Zakres prac:
ATL MARKETING_
ONLINE MARKETING_
SOCIAL MEDIA
Profesjonalny olej
Profesjonalny olej
Profesjonalny olej
 
KONCEPCJA
KREATYWNA
Ambasadorzy marki, z którymi mieliśmy za zadanie stworzyć kampanię, to polscy mistrzowie sportów motorowych, członkowie ORLEN Team na czele z Robertem Kubicą, najlepszym żużlowcem świata Bartoszem Zmarzlikiem oraz wybitnym kierowcą rajdowym Kubą Przygońskim. Stworzyliśmy ideę opartą na zestawieniu profesjonalizmu stojącego za marką PLATINUM, symbolizowanego przez jej ambasadorów oraz szerokiego zastosowania produktów. W ten sposób powstał kreatywny pomysł wizualnego połączenia pojazdów gwiazd motosportu i samochodów osobowych lub motocykli. Chcąc szczególnie podkreślić fakt, że produkty PLATINUM przeznaczone są do różnych typów pojazdów, wykreowaliśmy nie pojedynczy key visual kampanii, lecz serię visuali przedstawiających poszczególnych ambasadorów w zestawieniu z różnymi typami kierowców.
Profesjonalny olej
Profesjonalny olej Profesjonalny olej
 
REALIZACJA
Częścią realizacji kampanii była sesja zdjęciowa z udziałem ambasadorów marki PLATINUM ORLEN OIL, która została zaplanowana i była nadzorowana od strony kreatywnej przez naszą agencję. W ramach przygotowań do sesji stworzyliśmy zestaw zdjęć referencyjnych. W sesji brał udział zespół osób z naszej agencji czuwających nad tym, aby wspólnie z fotografem oraz osobami ze strony ORLEN OIL wypracować jak najlepsze zdjęcia ambasadorów oraz produktów. Kolejnym etapem było przełożenie efektów sesji na kreacje graficzne, a finałem przygotowanie ich do druku przez naszego specjalistę w dziedzinie DTP.
Profesjonalny olej
KAMPANIA
W efekcie powstały przyciągające uwagę kreacje outdoorowe umieszczone na 470 nośnikach w 47 miastach Polski.
Kolejny etap to reklamy w prasie oraz działania w mediach społecznościowych. W ramach kampanii powstała też kreacja kontekstowa, przedstawiająca Roberta Kubicę obok mechanika samochodowego, umieszczana na nośnikach ulokowanych
w pobliżu renomowanych warsztatów samochodowych, w prasie i na portalach branżowych.
Profesjonalny olej