NISKA EMISJA

Zanieczyszczenie powietrza jest tematem, które porusza wielu mieszkańców dużych miast. Niewielu ludzi jednak zdaje sobie sprawę z tego, że ma istotny wpływ na to, czym aktualnie oddycha. Celem kampanii „Zielony klimat Miasta Łodzi - główna misja - niska emisja” realizowanej na zlecenie Urzędu Miasta Łodzi było propagowanie pozytywnych postaw społecznych związanych z ochroną środowiska.

  • EVENT
  • WWW
  • PRODUCTION

Klient powierzył nam opracowanie i wdrożenie portalu internetowego, na którym można było zapoznać się z tematyką tzw. niskiej emisji. Przygotowaliśmy specjalny „Poradnik ekołodzianina” dostępny na stronie oraz w wersji drukowanej, a także zorganizowaliśmy na mieszkańców aglomeracji łódzkiej 4 różne konkursy związane z tematyką ochrony środowiska.

W ramach portalu wykonaliśmy system zgłaszania prac, głosowania oraz wyłaniania zwycięzców. Łącznie odbyły się 4 konkursy interaktywne: plastyczny, fotograficzny, literacki oraz edukacyjny. Dla każdego przygotowano oddzielną funkcjonalność systemu. Na zwycięzców czekały liczne ekonagrody, w tym rowery, tablety z ładowarką solarną, plecaki z wbudowanym panelem słonecznym czy radio z zasilaniem solarnym.

Jednym z elementów kampanii był event zorganizowany w pobliżu ul. Piotrkowskiej w Łodzi. Każdy mieszkaniec aglomeracji, który tego dnia przyszedł ze zużytą żarówką, mógł ją wymienić na nową, energooszczędną a przy okazji dowiedziec się sporo o ekologii. Pomimo nie najlepszej pogody kolejki były na tyle długie, że zainteresowały się nimi radio i prasa :-)

 
4

PERSONALIZOWANE KONKURSY

 
200+

Nadesłanych zgłoszeń

 
2500

zaangażowanych osób

 
1

CZYSTSZE MIASTO