REGIONALNE CENTRUM
EDUKACJI ŻYWIENIOWEJ IŻŻ
Przygotowaliśmy cykl edukacyjny, który uczy i bawi. Ubraliśmy go w zgodną z trendami formę i dostosowaliśmy do przyzwyczajeń najmłodszych. W ten sposób przekazaliśmy wiedzę zachęcającą do zmian na lepsze, w pełni zgodną z najnowszymi zaleceniami ekspertów, podpartą wiarygodnymi źródłami.
Zakres prac obejmował przygotowanie cyklu animacji edukacyjnych, zaadresowanych do dzieci i młodzieży. Ich temat to nowa piramida zdrowego żywienia. Do jej prezentacji wykorzystano brand hero. Animacje zostały przygotowane z myślą o publikacji w Internecie.
Zakres prac:
BRAND DESIGN _ ONLINE MARKETING
ATL MEDIA _ WWW _ PRODUCTION
 
PIRAMIDA ZDROWEGO ŻYWIENIA I AKTYWNOŚCI FIZYCZNEJ DLA DZIECI I MŁODZIEŻY
Stworzyliśmy cykl autorskich animacji, które uczą najmłodszych zasad zdrowego żywienia. Zrobiliśmy to w nowoczesny sposób, do którego przywykły dzieci poruszające się po Internecie. Odpowiednia kolorystyka, montaż i sposób konstruowania przekazu pozwala zachęcić małych widzów do pozostania z produkcjami. W ten sposób mogą one jednocześnie dobrze się bawić, jak i przyswajać pożyteczną wiedzę.
 
KREACJA BOHATERÓW
CYKLU ANIMACJI EDUKACYJNYCH


Dobry bohater kampanii, szczególnie przeznaczonej dla najmłodszych, to podstawa sukcesu. Żeby mówić do dzieci, trzeba dzieci znać... Zawsze staramy się być jak najbliżej odbiorców, co wymaga researchu i wczuwania się w rolę widzów.

Staś i Ola prowadzą oglądających animacje przez kolejne piętra piramidy zdrowego żywienia. Pojawiają się również na profilach społecznościowych.
 
WIEMY JAK
MÓWIĆ


Język komunikatów to podstawa. Dobieramy go w zależności od głównej grupy docelowej. Same komunikaty muszą być jednocześnie atrakcyjne oraz merytoryczne. Współpracując z podmiotami publicznymi musimy kierować się jedynie wiarygodnymi źródłami, pozostawać w zgodności z tzw. "linią" instytucji i opiniami ekspertów. Musimy traktować wszystkich na równi, dbając o PR i charakter klienta.
Przygotowaliśmy scenariusze podparte faktami naukowymi i współczesną wiedzą. Nasi bohaterowie mówią językiem dzieci i głosami starannie dobranych lektorów.
 
 
APLAN MEDIA
MY WIEMY


Podróż przez kolejne piętra piramidy cieszy się powodzeniem wśród najmłodszych. Dzięki nam czas spędzony przy tablecie jest wartościowy dla dzieci. Nie odczuwają znudzenia, a płynąca nauka przyswajana jest przez nie w naturalny sposób. Nasze produkcje docenili też ich rodzice.