MAŁOPOLSKA “PRZEŁĄCZ SIĘ”

Celem kampanii Przełącz się było uświadomienie młodych Małopolan, jakie są ich możliwości wsparcia zawodowego w ramach I osi Po WER. Naszym zadaniem było dotarcie do młodych ludzi, którzy z jakiś powodów nie podjęli pracy, ale także zakończyli bądź zrezygnowali z nauki. Dostaliśmy atrakcyjne narzędzia, dzięki którym tworzenie kampanii było dla nas bułką z masłem!

  • SOCIAL MEDIA
  • PRODUCTION
  • VIDEO
  • BRAND DESIGN
 

Do współpracy przy promocji zaprosiliśmy Jana Favre. Wykorzystaliśmy wizerunek popularnego blogera, aktywnego w social mediach. Wybór nie był przypadkiem! Wraz z Janem prowadziliśmy kampanię promocyjną na takich portalach jak Facebook, Instagram czy Snapchat.


W ramach działań stworzyliśmy filmy oraz animacje wykorzystujące wizerunek blogera. Przełożyło się to na duże zainteresowanie w sieci ze strony młodych Małopolan.