KOMENDA GŁÓWNA
POLICJI

Spot animowany poruszający kwestię przemocy domowej towarzyszył kampanii społecznej prowadzonej przez polską oraz łotewską Policję. Nasza agencja zrealizowała pełną produkcję od etapu scenariusza, aż po udźwiękowienie. Jak mówić o trudnych tematach, by realnie pomagać? #mywiemy
Spot dla kampanii społecznej
Aby spot pozostał w pamięci odbiorców i zachęcał do poszukiwania pomocy, podeszliśmy przewrotnie do klasycznych bajek. Odnaleźliśmy w nich motywy przemocy i zaskoczyliśmy widzów faktem, że życie to nie bajka... i bardzo dobrze! Bo w prawdziwym życiu ofiary przemocy mogą skorzystać z wielu form rzetelnego wsparcia.
Współpraca z instytucjami publicznymi dotycząca wrażliwych tematów, jak przemoc w rodzinie, wymaga wyczucia, spełnienia wielu obostrzeń i przede wszystkim: pomysłu. Kampanie społeczne powinny zwracać na siebie uwagę i stać na najwyższym poziomie produkcji.
 
KREACJA POSTACI

Kolejne sceny odwoływały się do dobrze znanych postaci i bajkowych wątków. Przenieśliśmy bohaterów do świata internetu, co dało naszym rysownikom duże pole do popisu. Wyzwaniem było prezentowanie tych samych bohaterów w wersjach baśniowych i realnych.
 
SCENY

Każda scena to inna opowieść, również pod kątem kolorystyki i klimatu. Kadry są rysunkowe, ale na pewno nie dziecinne. Z drugiej strony nie przerażają jak atmosfera horroru.
Dobór lektora to kolejne wyzwanie. W kampanii społecznej jego głos podpisuje się pod ważnymi przesłaniami i powinien wpływać podświadomie na widzów.
Dostępność

Każda produkcja dla klientów publicznych tworzona w naszej agencji spełnia wymogi zasad dostępności dla osób z niepełnosprawnościami. Wiemy, jak pisać, tworzyć grafiki, materiały drukowane i interaktywne, by jak najszersze grono odbiorców mogło się z nimi wygodnie i bezproblemowo zapoznać.

Kolejną kwestią jest przykładanie dużej dbałości do prawidłowego zamieszczania identyfikacji klientów, sponsorów oraz instytucji finansujących działania, np. Funduszy Europejskich.
EMISJA

Spot animowane został opublikowany w serwisach filmowych, mediach społecznościowych, stronach organizacji niosących pomoc ofiarom przemocy oraz na portalach wertykalnych. Stał się jedną z wizytówek kampanii, określając jej charakter mediowy i przesłanie: każdy z nas zasługuje na HAPPY END!