KOMENDA GŁÓWNA POLICJI
 

Kampanie społeczne powinny zwracać na siebie uwagę i stać na najwyższym poziomie produkcji. Współpraca z instytucjami publicznymi dotycząca wrażliwych tematów wymaga wyczucia, spełnienia wielu obostrzeń i przede wszystkim: pomysłu. My zaskoczyliśmy widzów, mówiąc „Życie to nie bajka... i bardzo dobrze!”, bo w prawdziwym można skorzystać z wielu form rzetelnego wsparcia.

#mywiemy

Spot animowany w ramach kampanii społecznej prowadzonej przez polską oraz łotewską Policję.

Projekt poruszający kwestię przemocy domowej to trudny temat, jednak #mywiemy, jak do niego podejść. Nasza agencja zrealizowała pełną produkcję animacji: od etapu scenariusza, aż po udźwiękowienie. Aby spot pozostał w pamięci odbiorców i zachęcał do poszukiwania pomocy, podeszliśmy przewrotnie do klasycznych, znanych wszystkim bajek.

.
Zakres prac:
DZIAŁANIA EVENTOWE_
SOCIAL MEDIA_
ATL i BTL MARKETING
KREACJA POSTACI

Kolejne sceny odwoływały się do dobrze znanych postaci i bajkowych wątków. Przenieśliśmy bohaterów do świata internetu, co dało naszym rysownikom duże pole do popisu. Wyzwaniem było prezentowanie tych samych bohaterów w wersjach baśniowych i realnych.
 
SCENY

Każda scena to inna opowieść, również pod kątem kolorystyki i klimatu. Kadry są rysunkowe, ale na pewno nie dziecinne. Z drugiej strony nie przerażają jak atmosfera horroru.
Dobór lektora to kolejne wyzwanie. W kampanii społecznej jego głos podpisuje się pod ważnymi przesłaniami i powinien wpływać podświadomie na widzów.
Dostępność

Każda produkcja dla klientów publicznych tworzona w naszej agencji spełnia wymogi zasad dostępności dla osób z niepełnosprawnościami. Wiemy, jak pisać, tworzyć grafiki, materiały drukowane i interaktywne, by jak najszersze grono odbiorców mogło się z nimi bezproblemowo zapoznać. Przykładamy także dużą dbałości do prawidłowego zamieszczania identyfikacji klientów, sponsorów oraz instytucji finansujących działania.
EMISJA

Spot video stworzony na potrzeby Komendy Głównej Policji został opublikowany w serwisach filmowych, mediach społecznościowych, stronach organizacji niosących pomoc ofiarom przemocy oraz na portalach wertykalnych. Spot wskazuje pewien problem, uświadamia społeczeństwo, ale również wskazuje konkretne podmioty, które mogą pomóc w trudnej sytuacji. Stał się jedną z wizytówek kampanii, określając jej charakter mediowy i przesłanie: każdy z nas zasługuje na HAPPY END!