Regionalne Centrum Polityki Społecznej w Łodzi

Celem kampanii jest przede wszystkim edukacja społeczeństwa na temat zespołu chorobowego FASD, czyli spektrum zaburzeń, jakie mogą powstać u dziecka, kiedy jego matka pije alkohol będąc w ciąży.

  • BRAND DESIGN
  • ONLINE MARKETING
  • ATL MEDIA
  • WWW
  • PRODUCTION
 

Jednym z działań, które zrealizowaliśmy w ramach kampanii, było nagranie spotu filmowego z udziałem wybranych Influencerów parentingowych znanych w całej Polsce.

 

Do współpracy zaprosiliśmy:

Aleksandrę Radomską z Mam wątpliwość
Annę Piaszczyńską z Jeden Rysunek Dziennie
Agnieszkę Kowalewską z Mamowymi Oczami
Karolinę Kaliś z DwaPlusCztery.pl
Michalinę Grzesiak z Krystyno, nie denerwuj matki!

 

Cały dzień nagrań w tak licznej ekipie, w dodatku z gromadką rozbrykanych dzieciaków, to nielada wyzwanie. Jednak #MYWIEMY, jak radzić sobie przed i za kamerą. Na planie nie zabrakło śmiechu, ale też ogromnego zaangażowania i wzruszeń. Dziękujemy, że byliście z nami. Mamy nadzieję, że efekty naszej pracy dotrą do mieszkańców całej Polski, a w szczególności do tych, którym wydaje się, że problem dotyczy jedynie rodzin patologicznych. Nic bardziej mylnego! Przed Wami zupełnie inne oblicze problemu FASD.

 

#MYWIEMY, że mądrzy rodzice = zdrowe dzieci.