
INSTYTUT BADAŃ EDUKACYJNYCH
– ZINTEGROWANY SYSTEM KWALIFIKACJI
Na potrzeby Instytutu Badań Edukacyjnych zrealizowaliśmy interaktywny film animowany prezentujący założenia, jakie niesie ze sobą Zintegrowany System Kwalifikacji. W estetyce gry osadzonej w realiach Magii i Miecza możemy wybrać postać oraz historię, którą podążymy. Wszystko zaprojektowaliśmy tak, aby zebrać konkretne informacje dotyczące założeń ZSK.
#mywiemy
#mywiemy
Interaktywny film animowany.
Widz czynnie uczestniczy w przedstawionej historii, podejmuje określone wybory oraz wpływa na losy wybranych przez niego bohaterów. Jednocześnie uzyskuje precyzyjne informacje z przykładami zastosowania jego wyborów.
Ukazanie funkcjonalności systemu ZSK w przystępny sposób zachęca do zgłębienia idei uczenia się przez całe życie i skorzystania z funkcjonalności oferowanej przez Instytut Badań Europejskich.
Widz czynnie uczestniczy w przedstawionej historii, podejmuje określone wybory oraz wpływa na losy wybranych przez niego bohaterów. Jednocześnie uzyskuje precyzyjne informacje z przykładami zastosowania jego wyborów.
Ukazanie funkcjonalności systemu ZSK w przystępny sposób zachęca do zgłębienia idei uczenia się przez całe życie i skorzystania z funkcjonalności oferowanej przez Instytut Badań Europejskich.
Zakres prac:
VIDEO _ ANIMACJA 2D
KREACJA KONCEPCJI I SCENARIUSZA
PRODUKCJA INTERAKTYWNEJ ANIMACJI
VIDEO _ ANIMACJA 2D
KREACJA KONCEPCJI I SCENARIUSZA
PRODUKCJA INTERAKTYWNEJ ANIMACJI
Kreacja postaci
Postaciami w filmie są: Rycerz, Czarodziejka oraz Bard. I to widz na początku filmu decyduje, którą postacią chce rozpocząć przygodę. Film jest skonstruowany w taki sposób, aby widz miał możliwość prześledzenia wszystkich zawartych w nim informacji wszystkimi postaciami.

Emisja
Film został opublikowany na stronie Zintegrowanego Systemu Kwalifikacji

SCENY
Wszystkie postacie mają określone oczekiwania i każda z nich przedstawiona jest w definiującej ją scenie.
Rycerz poszukuje idealnego giermka i w tym celu przeprowadza rekrutację na pracownika.
Czarodziejka chce znaleźć pracę, która będzie odpowiadała jej kwalifikacjom i pozwoli spełnić marzenie o satysfakcjonującym życiu zawodowym.
Bard znudzony dotychczasową pracą chce podjąć zupełnie inne niż poprzednio zajęcie.
Rycerz poszukuje idealnego giermka i w tym celu przeprowadza rekrutację na pracownika.
Czarodziejka chce znaleźć pracę, która będzie odpowiadała jej kwalifikacjom i pozwoli spełnić marzenie o satysfakcjonującym życiu zawodowym.
Bard znudzony dotychczasową pracą chce podjąć zupełnie inne niż poprzednio zajęcie.



SCENY
Wszystkie postacie mają określone oczekiwania i każda z nich przedstawiona jest w definiującej ją scenie.
Rycerz poszukuje idealnego giermka i w tym celu przeprowadza rekrutację na pracownika.
Czarodziejka chce znaleźć pracę, która będzie odpowiadała jej kwalifikacjom i pozwoli spełnić marzenie o satysfakcjonującym życiu zawodowym.
Bard znudzony dotychczasową pracą chce podjąć zupełnie inne niż poprzednio zajęcie.
Rycerz poszukuje idealnego giermka i w tym celu przeprowadza rekrutację na pracownika.
Czarodziejka chce znaleźć pracę, która będzie odpowiadała jej kwalifikacjom i pozwoli spełnić marzenie o satysfakcjonującym życiu zawodowym.
Bard znudzony dotychczasową pracą chce podjąć zupełnie inne niż poprzednio zajęcie.

