PLATFORMY STARTOWE - HUB OF TALENTS

Platformy startowe stanowią koła napędowe polskiej myśli techniczno-naukowej. Pozwalają młodym i zdolnym przedsiębiorcom rozwinąć działalność. Prowadzenie działań informacyjno-promocyjnych dla takich przedsięwzięć jest zawsze dużym wyzwaniem. Niezbędne jest nie tylko oddanie innowacyjności, ale również przekazanie indywidualnego charakteru określonej platformy startowej.

  • VIDEO
  • ONLINE MARKETING
  • BRAND DESIGN
  • PRODUCTION
  • ATL MEDIA

Tworząc spoty promujące projekt Hub of Talents dla Białostockiego Parku Naukowo-Technologicznego skupiliśmy się na wyjątkowości każdego z przedsięwzięć. Na potrzeby produkcji zaangażowaliśmy 2 niezależne ekipy, które opracowały główny spot kampanii, krótkie filmiki, przedstawiające uczestników Hub of Talents oraz 3 filmy instruktażowe pokazujące procesy tworzenia modeli biznesowych: Customer Development, Lean Startup oraz Design Thinking.

 
6

parków technologicznych

 
14

produkcji video i animacji

 
700

godzin social media

 
450

godzin content marketing

Klient zlecił nam również wykonanie materiałów informacyjnych i przeprowadzenie kampanii reklamowej na regionalnych i ogólnopolskich portalach sponsorowanych i mediach społecznościowych. Działaniom internetowym podczas kampanii towarzyszyły dziesiątki outdoorowych nośników zlokalizowanych w kilkunastu miastach oraz mnóstwo personalizowaych zestawów promocyjnych, wyprodukowanych specjalnie z myślą o uczestnikach Hub of Talents.