EXPO 2024
 

Horticultural Expo 2024 (tzw. Zielone Expo) to międzynarodowa wystawa organizowana przez Biuro Wystaw Światowych (BIE) we współpracy z rządami państw. To także miejsce dzielenia się wiedzą i najnowszą technologią. Skupia się na tematach dotyczących środowiska naturalnego, również w przestrzeni miejskiej. Ma szansę zostać największym wydarzeniem organizowanym w Łodzi.

#mywiemy
Kampania promocyjno-informacyjna dla EXPO 2024, zwanego
potocznie „Zielonym EXPO”.​ 


Do projektu podeszliśmy kompleksowo, zaczynając od działań w social mediach, przez produkcję krótkich spotów, aż po organizację spacerów, gier i koncertów. Nasze eventy, podczas których specjaliści rozmawiali z mieszkańcami o idei organizacji wystawy (przy okazji edukowali m.in. w zakresie historii łódzkich parków), stanowiły świetne wprowadzenie do EXPO 2024.
Zakres prac:
EVENTY _ CONTENT MARKETING
 
SKOCZNA SOBOTA

Celem wydarzeń sportowych była aktywizacja mieszkańców Łodzi w przestrzeniach miejskich, głównie w parkach i na terenach zielonych.
Podczas cyklicznych wydarzeń uczestnicy mieli szansę zapoznać się ze szczegółami projektu EXPO 2024 i planowanych w związku z nim działań. Jedną z proponowanych przez nas form aktywności były bezpłatne zajęcia z Fit and Jump. Do dyspozycji uczestników przygotowaliśmy 30 trampolin, natomiast w ramach jednego dnia przewidziane były 3 tury zajęć. Chętnych na aktywny wypoczynek nie brakowało!
 
GRAJ WE FRISBEE


Frisbee — gra odbywająca się w łódzkich parkach — to kolejne wydarzenie, podczas którego uczestnicy mieli szansę zapoznać się z ideą EXPO.
Rozgrywki sportowe to także doskonała okazja do integracji mieszkańców i wskazania obszarów zielonych jako miejsc przeznaczonych do wspólnego, aktywnego wypoczynku.

W okresie letnim ludzie częściej niż w pozostałe pory roku wybierają odpoczynek na świeżym powietrzu. Dlatego wydarzenia były organizowane w weekendy i stanowiły urozmaicenie dla typowych aktywności, takich jak spacer czy jazda na rowerze. Nic więc dziwnego, że nasze eventy cieszyły się dużym zainteresowaniem nie tylko dzieci, ale i całych rodzin.

 
 
ZIELONE EXPO
Obecność w mediach społecznościowych odgrywa ogromną rolę w całej kampanii. To kreowanie wizerunku EXPO 2024, ale i budowanie świadomości mieszkańców. Prowadziliśmy komunikację na portalach społecznościowych, takich jak Facebook czy Instagram. Publikowany content był przemyślany i spójny, a jednocześnie zróżnicowany i zgodny z trendami. Oprócz statycznych zdjęć na kanałach EXPO pojawiały się też wyprodukowane przez nas filmy i animacje.
SOCIAL
MEDIA
Kanały społecznościowe Zielonego EXPO to miejsca do dzielenia się misją wydarzenia, nowinkami ze świata technologii i szerzenia wiedzy na temat ekologicznych rozwiązań. Formy komunikacji zostały dostosowane do poszczególnych grup docelowych. Zwiększyło to zasięg i skuteczność przekazu.