EXPO 2024
Projekt nazywany potocznie „Zielonym EXPO” odbędzie się w Łodzi w 2024 roku. Towarzyszy mu hasło „Natura miasta” odnoszące się zarówno do środowiska naturalnego i przyrody, jak i do cech wynikających z działalności człowieka.
W ramach kampanii promocyjnej organizujemy wydarzenia o charakterze informacyjnym  

Mieszkańcy Łodzi mogą wziąć udział w spacerach, grach, koncertach, podczas których specjaliści rozmawiają o idei organizacji wystawy EXPO, ale także edukują w zakresie historii m.in. łódzkich parków. Zorganizowane eventy stanowią świetne wprowadzenie do głównych wystaw o międzynarodowym zasięgu, które odbędą się w Łodzi w 2024 roku.
Zakres prac:
EVENTY _ CONTENT MARKETING
 
 
SKOCZNA SOBOTA

Celem wydarzeń sportowych jest aktywizacja mieszkańców Łodzi w przestrzeniach miejskich, głównie w parkach i terenach zielonych. Podczas cyklicznych wydarzeń uczestnicy mają szansę zapoznać się ze szczegółami projektu EXPO 2024 i planowanych w związku z nim działań.
 
GRAJ WE FRISBEE

Frisbee — gra odbywająca się w łódzkich parkach to kolejne wydarzenie, podczas którego uczestnicy mają szanse zapoznać się z ideą EXPO. Rozgrywki sportowe to także doskonała okazja do integracji mieszkańców i wskazania obszarów zielonych jako miejsc przeznaczonych do wspólnego, aktywnego wypoczynku.
 
 
 
SOCIAL
MEDIA
Kanały społecznościowe Zielonego EXPO to miejsca do dzielenia się misją wydarzenia, nowinkami ze świata technologii i szerzenia wiedzy na temat ekologicznych rozwiązań. Formy komunikacji dostosowane są do poszczególnych grup docelowych, zwiększając zasięg przekazu i jego skuteczność.