CENTRUM OBSŁUGI PRZEDSIĘBIORCY W ŁODZI

Kampania internetowa, którą przeprowadziliśmy miała za zadanie dostarczyć wartościowe treści w zakresie otrzymania środków Unijnych w ramach I i II osi RPO Województwa Łódzkiego. Mieliśmy duże możliwości dotarcia do grupy docelowej poprzez różnorodne narzędzia promocji internetowej. Między innymi stworzenie artykułów, przeprowadzenie webinariów, stworzenie filmów instruktażowych, a także skrupulatne informowanie o nowinkach poprzez kampanię Social Media na Facebooku.

  • MARKETING
  • ONLINE MARKETING
  • PRODUCTION
  • VIDEO

Wyprodukowaliśmy 3 filmy instruktażowe dla potencjalnych beneficjentów. Ich tematyką był proces aplikacji o środki unijne, a także poprawna realizacja projektów dofinansowanych w zakresie I/II osi. Dodatkowo poruszone były zagadnienia z zakresu naborów. Przedstawiliśmy problematykę prac badawczo-rozwojowych, omówiliśmy wniosek o dofinansowanie krok po kroku oraz określiliśmy w jaki sposób powinno się rozliczać projekty w ramach I/II osi RPO WŁ. 

Kontynuacją tematyki z zakresu wnioskoskowania byly przeprowadzone przez nas Webinaria. Miały one charakter wywiadu z ekspertami z zakresu pozyskiwania i rozliczania środków unijnych. W ramach projektu odbyły się trzy  transmisje, które oglądane były przez ponad szerokie grono internautów. Po 25 minutowej części teoretycznej widzowie mieli możliwość zadawania pytań ekspertom i poszerzenia praktycznej wiedzy z zakresu funduszy europejskich.

 
3

webinaria

 
5

miesięcy obsługi facebook

 
20

artykułów sponsorowanych

 
1000

nowych polubień

Przez 5 miesięcy prowadziliśmy kampanię marketingową promującą Centrum Obsługi Przedsiębiorcy na Facebook. Dzięki promocji zyskaliśmy ponad tysiąc nowych, realnych fanów

W trakcie kampanii opublikowaliśmy 5 Artykułów na 5 różnych portalach informacyjnych i publicystycznych, które poszerzyły wiedzę przedsiębiorców starających się o dofinansowanie z Uni Europejskiej.