
AGENCJA BEZPIECZEŃSTWA
WEWNĘTRZNEGO
„Kształtowanie kultury bezpieczeństwa poprzez budowanie świadomości antyterrorystycznej w społeczeństwie” – to misja Centrum Prewencji Terrorystycznej Agencji Bezpieczeństwa Wewnętrznego. Wygraliśmy przetarg na realizację ich kolejnej kampanii. Dumni przedstawiamy efekty naszej pracy!
#mywiemy
#mywiemy
4U to kampania społeczna Centrum Prewencji Terrorystycznej ABW. Jej cel: przedstawienie sposobu postępowania w przypadku wystąpienia ataku terrorystycznego.
Uważaj, uciekaj, ukryj się, udaremnij atak – tak radzi ABW. Zalecenia opracowali specjaliści od bezpieczeństwa. My zajęliśmy się ich przedstawieniem w spocie filmowym i czterech animacjach.
Uważaj, uciekaj, ukryj się, udaremnij atak – tak radzi ABW. Zalecenia opracowali specjaliści od bezpieczeństwa. My zajęliśmy się ich przedstawieniem w spocie filmowym i czterech animacjach.
Zakres prac:
SOCIAL MEDIA_
ATL i BTL MARKETING
SOCIAL MEDIA_
ATL i BTL MARKETING

ZASIĘG: CAŁA POLSKA
ponad
wyświetleń
500000
wyświetleń
blisko
pełnych obejrzeń
85
%
pełnych obejrzeń







MAKING OF








UWAŻAJ
W pierwszej animacji zwracamy uwagę, że każda nienaturalna sytuacja i dziwne zachowania osób powinny wzmóc naszą czujność. Nigdy nie należy pozostawać obojętnym, a informacje o potencjalnym zagrożeniu najlepiej przekazać na numer alarmowy 112.
UCIEKAJ
„Uciekaj” to zalecenie, które należy zastosować, jeśli usłyszymy wybuch lub strzały. Podkreślamy w animacji, aby wbrew ciekawości nie podchodzić, ale jeśli tylko to możliwe – oddalić się i informować po drodze innych o zagrożeniu.
UKRYJ SIĘ
W trzeciej animacji wyjaśniamy, że kiedy nie można uciec, najlepiej jest się ukryć. Zabarykadowanie pomieszczenia, wyciszenie telefonu i odsunięcie się od okien czy drzwi – to najlepsze, co można zrobić w takiej sytuacji.
UDAREMNIJ ATAK
Ostatnia animacja to apel, aby nie bać się, kiedy konfrontacja z napastnikiem jest nieunikniona. Działanie przez zaskoczenie i we współpracy z innymi może ocalić życie wielu osób.
EMISJA
Podczas gdy każda animacja służyła przedstawieniu jednego z czterech „U”, spot filmowy przedstawiał je wszystkie. Centrum produkcji stanowi mini-historia: w kinie dochodzi do ataku terrorystycznego z wykorzystaniem materiału wybuchowego ukrytego w plecaku. Choć napastnik jest jeden, jest naprawdę niebezpieczny, ponieważ posiada karabin szturmowy. Wspólnie z ABW skupiliśmy się na działalności cywilów, nie antyterrorystów. Ponad 500 000 wyświetleń to najlepsza recenzja dla naszego spotu, ale nie jedyna! Wideo spotkało się z dużym zainteresowaniem i licznymi pozytywnymi komentarzami, zarówno wśród widzów-amatorów, jak i tych związanych z branżą i filmem.