logo

AGENCJA BEZPIECZEŃSTWA
WEWNĘTRZNEGO
 

„Kształtowanie kultury bezpieczeństwa poprzez budowanie świadomości antyterrorystycznej w społeczeństwie” – to misja Centrum Prewencji Terrorystycznej Agencji Bezpieczeństwa Wewnętrznego. Wygraliśmy przetarg na realizację ich kolejnej kampanii. Dumni przedstawiamy efekty naszej pracy!

#mywiemy
4U to kampania społeczna Centrum Prewencji Terrorystycznej ABW. Jej cel: przedstawienie sposobu postępowania w przypadku wystąpienia ataku terrorystycznego.

Uważaj, uciekaj, ukryj się, udaremnij atak – tak radzi ABW. Zalecenia opracowali specjaliści od bezpieczeństwa. My zajęliśmy się ich przedstawieniem w spocie filmowym i czterech animacjach.
Zakres prac:
SOCIAL MEDIA_
ATL i BTL MARKETING
4u

ZASIĘG: CAŁA POLSKA

ponad
500000

wyświetleń
blisko
85
%

pełnych obejrzeń
 
 
 
 
 
MAKING OF
MAKING OF
MAKING OF
MAKING OF
MAKING OF
MAKING OF
MAKING OF
 

MAKING OF

MAKING OF
MAKING OF
MAKING OF
MAKING OF
MAKING OF
MAKING OF
MAKING OF
MAKING OF
 

UWAŻAJ

W pierwszej animacji zwracamy uwagę, że każda nienaturalna sytuacja i dziwne zachowania osób powinny wzmóc naszą czujność. Nigdy nie należy pozostawać obojętnym, a informacje o potencjalnym zagrożeniu najlepiej przekazać na numer alarmowy 112.

UCIEKAJ

„Uciekaj” to zalecenie, które należy zastosować, jeśli usłyszymy wybuch lub strzały. Podkreślamy w animacji, aby wbrew ciekawości nie podchodzić, ale jeśli tylko to możliwe – oddalić się i informować po drodze innych o zagrożeniu.
 

UKRYJ SIĘ

W trzeciej animacji wyjaśniamy, że kiedy nie można uciec, najlepiej jest się ukryć. Zabarykadowanie pomieszczenia, wyciszenie telefonu i odsunięcie się od okien czy drzwi – to najlepsze, co można zrobić w takiej sytuacji.
 

UDAREMNIJ ATAK

Ostatnia animacja to apel, aby nie bać się, kiedy konfrontacja z napastnikiem jest nieunikniona. Działanie przez zaskoczenie i we współpracy z innymi może ocalić życie wielu osób.
 

EMISJA

Podczas gdy każda animacja służyła przedstawieniu jednego z czterech „U”, spot filmowy przedstawiał je wszystkie. Centrum produkcji stanowi mini-historia: w kinie dochodzi do ataku terrorystycznego z wykorzystaniem materiału wybuchowego ukrytego w plecaku. Choć napastnik jest jeden, jest naprawdę niebezpieczny, ponieważ posiada karabin szturmowy. Wspólnie z ABW skupiliśmy się na działalności cywilów, nie antyterrorystów. Ponad 500 000 wyświetleń to najlepsza recenzja dla naszego spotu, ale nie jedyna! Wideo spotkało się z dużym zainteresowaniem i licznymi pozytywnymi komentarzami, zarówno wśród widzów-amatorów, jak i tych związanych z branżą i filmem.